Stránky

streda 4. apríla 2012

Kenyon Sherrylin – Temní Lovci

Krédo Temných Lovcov:
My sme Temnota. My sme Tieň.
My sme zákon noci.
My jediní stojíme medzi ľudstvom a tými, ktorí ho chcú zničiť. Sme Strážcovia. Bezduchí dozorcovia.
Nemáme dušu, preto nás neodhalia Daimoni, ktorých prenasledujeme. Keď nás uvidia prichádzať, už je neskoro.
Daimoni a Apolliti nás poznajú. Boja sa nás. Znamenáme smrť pre každého, kto sa živí ľuďmi. Nie sme ľudia, ani Appoliti. Žijeme mimo ríše živých, aj mimo ríše mŕtvych.
Sme Temní Lovci.
A sme veční.
Áno, áno už stačí depresie a melanchólie zlatko, takí my nie sme. Chceš vedieť kto sú Temní Lovci? Sme tým, čo hovorí naše krédo. Sme Šialení, Zlí a Nesmrteľní. Sme starovekí bojovníci s heslom: bojuj drsno, hraj tvrdo.
Sme desivé tvory, ktorí udierajú v noci. A milujeme každú jej minútu.
Takže, keď si myslíš, že Ťa niekto prenasleduje, môže to tak byť. Otázkou je… je to zlo, alebo je to jeden z nás?
( preklad z dark-hunter.com )

K seriálu Dark-Hunter nedokážem napísať nič, čo by malo hlavu a pätu. Aby ste pochopili, čo sa tu snažím splietať, si k tomu treba sadnúť a začať čítať. Je to naozaj zážitok. Kenyonová má bohatú fantáziu, seriál je plný výborného sarkastického humoru, zaujímavých tvorov a úžasných postáv, ktoré keď raz spoznáte, už sa od nich nebudete chcieť odtrhnúť.
Netvrdím, že sú to romány, ktoré nám vyrazia dych, alebo zanechajú hlboký dojem, ale v každom prípade sú veľmi zábavné, osviežujúce a sú príjemným vypnutím po náročnom dni. Je to dokonale postavený, komplexný svet, ktorý sa každým dielom vyvíja a posúva ďalej. Všetky časti na seba nadväzujú, preto ak chceme ostať v obraze, treba ich čítať v poradí v akom ich spisovateľka napísala. Rozhodne neodporúčam diely preskakovať, alebo pomiešať. Je to úžasný svet spojený s tým ľudským, v ktorom okrem ľudí, žijú grécki, sumerski, egyptskí a atlantskí bohovia, polobohovia,  niekoľko druhov démonov, rovnaké množstvo druhov daimonov, snolovcov, zverolovcov, ľudí so zvieracím srdcom, zvierat s ľudským srdcom a ešte mnoho iných, ktorí sa tu ani nedajú vymenovať.
Dark-Hunters sú jednoznačne moja srdcovka, niektoré časti môžem čítať stále a vždy sa pri nich výborne bavím.
Knihy, ktoré patria do série Dark-Hunter:
1. Milenec snov – Julian & Grace
2. Nočné slasti – Kyrian & Amanda
3. Nočné objatie – Talon & Sunshine
4. Dance with the Devil – Zarek & Astrid
5. Kiss of the Night – Wulf & Cassandra
6. Night Play – Vane & Bride
7. Seize the Night – Valerius & Tabitha
8. Sins of the Night – Alexion & Danger
9. Živly noci – Wren & Meggie
10. Dark Side of the Moon – Ravyn & Susan
11. The Dream Hunter – Arik & Megeara
12. Upon the Midnight Clear – Aiden & Leta
13. Devil May Cry – Sin & Katra
14. Dream Chaser – Xypher & Simone
15. ACHERON – Acheron & Tory
16. One Silent Night – Stryker & Zephyra
17. Dream Warrior – Jericho & Delphine
18. Bad Moon Rising – Fang & Aime
19. No Mercy – Dev & Samia
20. Retribution – Sundown & Abigail
21. The Guardian – Seth & Lydia

3 komentáre:

  1. Moje meno je Lilian N.To je veľmi radostný deň v mojom živote, pretože pomoc Dr.saguru mi dal tým, že mi pomáha dostať môj bývalý manžel späť s jeho kúzlo a kúzlo lásky. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to tak hrozné, pretože môj manžel bol naozaj podvádzal na mňa a snažil sa o rozvod, ale keď som narazil na Dr.saguru e-mail na internete o tom, ako pomohol toľko ľudí, aby si ich ex späť a pomôžu napraviť vzťah. a aby boli ľudia vo svojom vzťahu šťastní. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom hľadám jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a tu teraz oslavujem, pretože môj manžel sa úplne zmenil. Vždy chce byť so mnou a bez mojej prítomnosti nemôže nič robiť. Naozaj sa teším z môjho manželstva, čo je veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozaj skutočné kúzlo. POTREBUJETE POMOC TAK KONTAKT DOCTOR SAGURU TERAZ VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com On je jedinou odpoveďou na váš problém a robí z vás pocit šťastia vo vašom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROMOTION SPELL
    5 OCHRANA SPELL
    6 PODNIKANIE SPELL
    7 Dobrá práca SPELL
    8 LOTTERY SPELL a COURT CASE SPELL.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som veľmi chudobná žena, ktorá nie vždy našla šťastie v hre v lotérii. Lotériu hrám od svojich 21 rokov a teraz mám 45 rokov, čo znamená, že hrám lotériu 24 rokov. Najväčšia čiastka, akú som v živote vyhral, ​​bola 400 dolárov. Ale jedného dňa sa môj príbeh zmení na históriu potom, čo som na internete našiel meno tohto muža, ktorý je najlepší, pokiaľ ide o výhru v lotérii. Tento muž je veľmi silný lekár voodoo, ktorý dáva čísla, ktoré nikdy nemôžu zlyhať. Po všetkých rokoch práce a boja o víťazstvo v lotérii som konečne vyhral (27 miliónov dolárov), meno je Dr. Adeleke (aoba5019@gmail.com). alebo ho kontaktujte na čísle whatsApp (+27740386124) iba tak vyhráte v lotérii a najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť