Stránky

utorok 17. apríla 2012

Kenyon Sherrilyn – Nočné objatie

Vydavateľstvo: Ikar, 2010
Detaily
  • 400 strán
  • brožovaná väzba
  • slovenský jazyk
Sunshine už dávno po nikom tak netúžila. V tom mužovi bolo niečo zvláštne… Od prvej chvíle jej bol taký blízky! Keď vychádza najavo, že ten krásny, príťažlivý a zmyselný cudzinec je jej manžel z predchádzajúceho života, na chvíľu dokonca uverí, že by ju mohol ľúbiť. No miluje naozaj ju? Neoživila v ňom len jeho city k mŕtvej žene? Bude si vôbec niekedy istá?
V srdci Sunshine sa prebúdza láska, ale nemieni sa vzdať života samostatnej slobodnej ženy. Až kým nepochopí, že je jedno, či sa vedľa nej zobúdza Talon, alebo Speirr a či v nej vidí Sunshine, alebo Nyniu. Sú spriaznené duše. Márne sú kliatby i nástrahy, zbytočné pochybnosti…
Podarí sa Sunshine a Talonovi prelomiť kliatbu a uchrániť svoju lásku pred hnevom starovekých bohov?
Sherrilyn Kennyonová nás znova uvádza do ríše Temných lovcov, poloľudí-pološeliem, zvierat i bohov a celé toto spoločenstvo nám predstavuje v ovzduší festivalu Mardi Gras v New Orleanse. Na scéne sa znovu objaví Kyrian Trácky so svojou Amandou, Julian Macedónsky i ďalšie postavy z Kenyonovej románov, ktoré dnes čítajú ľudia na celom svete.

„Tell you what, why don’t you go back to the society page and leave the bad-ass to us.”
Na moju veľkú radosť, v tomto románe trošku nakukneme aj do keltskej kultúry. Talon je synom hlavného kňaza druidov a keltskej královny. Bol ochrancom svojho klanu. Nakoniec, sa jeho vlastný klan obrátil proti nemu a pred očami mu zavraždili aj jeho sestru. S radosťou obetoval svoju dušu Bohom kvôli pomste. Na rozdiel od ostatných Temných lovcov žije úplne sám v močiari, v ústraní od ľudí. Spoločnosť mu robia len krokodíly. Talon, jeho keltským pôvodom je čerstvé mäsko medzi Rimanmi a Grékmi. Tento príbeh je jednoduchý, napínavý a vtipný. Milujem, keď sa mačovia medzi sebou doťahujú a robia to vtipne.
Sunshine je úplne priemerná žena. Nie je to dokonalá kráska so super postavou, ale je sympatická a trošku uletená umelkyňa. Má svoj názor, ktorý dokáže každému šplechnúť do tváre. Nie je hysterická krava, ktorá sa zubami nechtami drží chlapa.
Artemis je zákerná, sebecká mrcha ktorá sa nevie poriadne vyjadriť. Z celej duše ju nenávidím. Rodinka nočných tvorov sa nám krásne rozrástla o Arkádov, Katagariánov a Stratov.
Acheron, môj miláčik, nedá sa prekonať a do zoznamu ” mojich naj ” pribudli ďalší dvaja. Zarek a jeden divoký vlk Vane. Na ich knihy sa neskutočne teším.
Týmto románom sa Kenyonová definitívne zaradila medzi mojich obľúbených spisovateľov. Páči sa mi ako mieša mitológiu s fantasy. Celý Dark-Hunter svet je do detailov vypracovaný a premyslený. Mám rada cinický humor a v tejto knihe ho je naozaj požehnane. Akcia, láska, humor čo viac mi treba?
p.s. Prosím vás, kto schvaľuje  tie hrozné obálky?? Prečo mi to robíte? Prečo sa neponechá originál !!!???



1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť