Stránky

nedeľa 29. apríla 2012

Kenyon Sherrilyn – Size the Night (Zmocni se noci)

Keď sa Valerius prvý krát objavil k knihe Nočné objatie, nemyslela som si, že si ho obľúbim. Poznala  som ho iba z pohľadu Zareka, Kyriana, alebo Juliana a priznajme si, podľa nich Val nie je veľmi príjemný charakter.
Ibaže, Kenyonová opäť docielila, aby sa môj názor zmenil o 180 stupňov. Val je naozaj vzácny, vzdelaný muž, ktorý vždy musí mať posledné slovo. Za touto maskou sa ale zase len ukrýva chlap, ktorý túži po láske. V živote si vytrpel naozaj viac než dosť, možno ešte viac ako Zarek, veď pokaždé, keď niekomu chcel pomôcť, dostal na oplátku trest. Má skutočne smutnú, srdcervúcu minulosť.

Tabitha je veľmi sympatická, ozajstná divoká gotička. Je jedinečná, páčilo sa mi, že nie je dokonalá, ale je vždy po ruke keď treba, je úprimná a vtipná.

Už samotná zápletka je veľmi zaujímavá. Dvojičky Tabitha a Amanda sa zamilujú do mužov, ktorý sú smrteľnými nepriateľmi. Toto samozrejme spôsobuje množstvo nepríjemností…

Zarek je naďalej môj obľúbenec a ten jeho svadobný dar…  Nick, čo povedať, Kenyonová už od úplného začiatku mala s ním veľké plány a toto je len začiatok. V každom prípade mi ho je veľmi ľúto. Na Strykera som stále zvedavejšia a Desideria nenávidím ešte viac ako do teraz. A Apollymi? Zatiaľ bez komentára…
Znovu sa len budem opakovať keď poviem, že táto kniha obsahuje všetko dôležité. Výborný sarkastický  humor, smutné časti, romantiku a tragické straty. Kenyonová má úžasnú fantáziu, všetko má do detailu premyslené, každá postava je vierihodná. Najlepšie je, že všetky postavy sa pravideľne objavujú aj v predchádzajúcich, alebo nasledujúcich dieloch, preto sa celý Dark-Hunter svet zdá byť úplne reálny a skutočný. Tak, a kde mám pokračovanie??

 "I had been at Troy when they left the horse behind, there would have been roasted Greek on the beach that day.”
≈≈
„You have a twin sister?”
„Yes.”
„And why is your sister married to Russel Crowe?”
Tabitha laughed. „Ah, it’s a goof on my brother-in-law, a self-righteous, proselytizing schelemiel.”

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť