Stránky

štvrtok 19. apríla 2012

Frost Jeaniene – Noční Lovci

Konečne sme sa aj u nás dočkali tejto série, ktorej prvá kniha pod názvom Na půl cesty do hrobu vyšla v tomto roku vďaka vydavateľstvu Fantom print. To, že som fanatička paranormálnych a fantasy seriálov je vám už asi úplne jasné, preto nie je žiadna novinka, že ani táto séria mi nemôže na poličke chýbať.  Prvý diel som si kúpila pred dvomi rokmi počas nákupov v Maďarsku. Ešte v ten večer som si k nej sadla a do rána som ju doslova zhltla. Asi nemusím hovoriť, že sme sa okamžite museli vrátiť aj pre dalšie dva diely, ktoré už boli v predaji. Podľa recenzií som vedela, že tento seriál bude dobrý, akurát som len netušila, že spôsobuje závislosť.
Cat a Bones je moja úplne najobľúbenejšia dvojica zo všetkých párov ktorých poznám. Cat je na poly upírka a na poly človek a od svojich šestnástich rokov loví a zabíja upírov. Bones je upírsky veľmajster, ktorý je zároveň nájomným vrahom a živí sa lovom upírov. Napriek tomu, že základný námet nie je nijak originálny, vďaka silným charakterom a postavám je jedinečný a nenapodobiteľný.
Celá séria zožala obrovský úspech po celom svete. Frostová výborne strieda akciu s romantikou. Je ako výborný koktail namiešaný v správnom pomere zo správnych ingrediencií. Silné charaktery, dobrodružstvo, humor, príťažlivosť a poriadna dávka ginu.
A keďže je prvá kniha dostupná už aj v českom jazyku, každej mojej kamarátke je už asi jasné, akú knihu môžu odo mňa očakávať k najbližšiemu sviatku.
Knihy tejto série:
  1. Na půl cesty do hrobu
  2. Jednou nohou v hrobě
  3. At Grave´s End
  4. Destined  for an Early Grave
  5. This Side of the Grave
  6. One Grave at a Time


4 komentáre:

  1. Moje meno je Lilian N.To je veľmi radostný deň v mojom živote, pretože pomoc Dr.saguru mi dal tým, že mi pomáha dostať môj bývalý manžel späť s jeho kúzlo a kúzlo lásky. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to tak hrozné, pretože môj manžel bol naozaj podvádzal na mňa a snažil sa o rozvod, ale keď som narazil na Dr.saguru e-mail na internete o tom, ako pomohol toľko ľudí, aby si ich ex späť a pomôžu napraviť vzťah. a aby boli ľudia vo svojom vzťahu šťastní. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom hľadám jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a tu teraz oslavujem, pretože môj manžel sa úplne zmenil. Vždy chce byť so mnou a bez mojej prítomnosti nemôže nič robiť. Naozaj sa teším z môjho manželstva, čo je veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozaj skutočné kúzlo. POTREBUJETE POMOC TAK KONTAKT DOCTOR SAGURU TERAZ VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com On je jedinou odpoveďou na váš problém a robí z vás pocit šťastia vo vašom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROMOTION SPELL
    5 OCHRANA SPELL
    6 PODNIKANIE SPELL
    7 Dobrá práca SPELL
    8 LOTTERY SPELL a COURT CASE SPELL.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje meno je Lilian N.To je veľmi radostný deň v mojom živote, pretože pomoc Dr.saguru mi dal tým, že mi pomáha dostať môj bývalý manžel späť s jeho kúzlo a kúzlo lásky. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to tak hrozné, pretože môj manžel bol naozaj podvádzal na mňa a snažil sa o rozvod, ale keď som narazil na Dr.saguru e-mail na internete o tom, ako pomohol toľko ľudí, aby si ich ex späť a pomôžu napraviť vzťah. a aby boli ľudia vo svojom vzťahu šťastní. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom hľadám jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a tu teraz oslavujem, pretože môj manžel sa úplne zmenil. Vždy chce byť so mnou a bez mojej prítomnosti nemôže nič robiť. Naozaj sa teším z môjho manželstva, čo je veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozaj skutočné kúzlo. POTREBUJETE POMOC TAK KONTAKT DOCTOR SAGURU TERAZ VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com On je jedinou odpoveďou na váš problém a robí z vás pocit šťastia vo vašom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROMOTION SPELL
    5 OCHRANA SPELL
    6 PODNIKANIE SPELL
    7 Dobrá práca SPELL
    8 LOTTERY SPELL a COURT CASE SPELL.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moje meno je Edith Wood, chcem všetkým povedať o DR UZOROVI, skvelom mužovi, ktorý mi do 24 hodín priviedol späť môjho manžela so svojimi schopnosťami, aké silné kúzlo, ak potrebujete pomoc. Odporúčam vám, aby ste ho kontaktovali prostredníctvom služby WhatsApp Chat: +27843290018. Má právomoci na vyriešenie akéhokoľvek problému, vzťahu, lásky alebo akejkoľvek choroby. Bol tak super a skutočný, že priviedol späť môjho manžela, ktorý ma opustil pred 9 rokmi, svojim mocným kúzlom.

    OdpovedaťOdstrániť