Stránky

nedeľa 1. apríla 2012

Showalter Gena – The Darkest Pleasure

Tretie pokračovanie seriálu The Lords of the Underworld.
Aeronovi, ktorý je posadnutý démonom hnevu prikážu bohovia, aby uniesol a zabil štyri ženy. Išlo o krásnu a nič netušiacu Daniku a jej rodinu. Reyes napriek tomu, že sa s Danikou stretol iba niekoľkokrát, do nej zamiluje a rozhodne sa ju chrániť. Uväzní krvilačného a besniaceho Aerona  a reťazami ho pripúta k múru v suteréne ich pevnosti. Ani napriek najlepšej snahe sa mu však nepodarí  ochrániť ju pred Lovcami, ktorí ju unesú a presvedčia, že za smrť jej rodiny môžu Reyes a jeho kumpáni. Danika sa musí rozhodnúť komu uverí a na koho stranu sa postaví. Nech sa však už rozhodne akokoľvek, istá smrť ju neminie….
Čo sa mi páčilo:
Hm… Čo napísať… Veľmi som sa na tento diel tešila, lebo Reyes bol jedným z mojich favoritov už od prvej knižky. Pekne sa nám posúva aj dej, je tu veľa akcie, bojov a napätia, nájde sa ďalší hľadaný artefakt – Vševidiace  oko a bojovníci sa dostanú o krok bližšie k Pandorinej skrinke. Paris dospel k najťažšiemu rozhodnutiu vo svojom živote. Bolo mi ho naozaj, úprimne ľúto. Objaví sa nové čudo, Legion, démonka, ktorá pomáha Aeronovi.
Čo sa mi nepáčilo:
Tento diel ma niekoľkokrát priviedol na hranicu zúfalstva… Najviac ma dráždila hlavná hrdinka Danika. Je to neskutočne blbá, stupídna, nerozhodná žena. Jej neustále váhanie ľúbim ťa – neľúbim ťa, chcem ťa – nechcem ťa, priťahuješ ma – odpudzuješ ma…. Tak toto nie… Je skutočná „drama queen“.
Vďaka Reyesovmu démonovi bolesti je tento diel ozaj drsný, krv tečie na litre z každej rany. MasoReyes  si musí neustále ubližovať, reže sa, skáče zo strechy pevnosti aby sa dolámal, len aby si zvyšoval radosť z bolesti. To, že je masochista, je ešte v poriadku, ale to, že si pri sexe vrazí dýku do stehna, aby dosiahol vrchol, tak toto už bol vrchol aj pre mňa. Neviem si predstaviť chlapa, ktorý neustále „vonia“ krvou… Nepripadá mi to veľmi romantické.
Napriek všetkému mám Reyesa rada a zaslúžil si lepšiu ženu ako Daniku. On ju však ľúbi, dokonca po nej túži viac, ako po tom aby si kladivom drvil vlastnú lebku. A keďže sa jedná o démona bolesti, tak toto už niečo znamená…
Teším sa na pokračovanie a na Sabina v The Darkest Whisper.

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť