Stránky

pondelok 9. apríla 2012

Kenyon Sherrylin – Nočné slasti

Vydavateľstvo: Ikar, 2007
Detaily
  • 304 strán
  • pevná väzba
  • slovenský jazyk
Amandin fádny život sa rozplynie v okamihu, keď sa rozíde so snúbencom a ponorí sa do sveta upírov a démonov. Z bezvedomia precitne v uzamknutej izbe bez okien, pripútaná k mužovi jej snov, ktorý je, ako sa zdá, svetloplachý. Tajomný Kyrian však Amandu neodolateľne priťahuje. Navyše tvrdí, že je iný ako všetci nesmrteľní a ona jediná mu môže pomôcť splniť jeho poslanie…
“Spoils to the Victor”
             ( Dark-Hunter.com )
„Korisť pre víťaza“
Kyrian sa narodil ako princ Trákie. Nevybral si tú správnu ženu keď sa oženil s bývalou prostitútkou, začo ho otec vydedil. Vstúpil do armády a časom sa z neho stal Macedónsky generál. Viedol boje proti Stredozemným ríšam a Rímu a bol neporaziteľný. Nakoniec ho zradila vlastná manželka, ktorá ho predala do rúk svojich najväčších nepriateľov. Rimania ho dlhé týždne kruto mučili a nakoniec ho Valeriusov starý otec popravil. Od tej doby je z neho Temný Lovec.
Čo sa mi páči:
Kyrian, tak ako je. Úplne celý. Hlavne jeho zmysel pre humor. No dobre, nie je zanedbateľné ani to, že má úžasné, vypracované telo, zlatohnedú pokožku, srší z neho erotika, vášeň, túžba, zmyselnosť, náruživosť, horkokrvnosť a inteligencia.  Je úplne pochopiteľné, že okamžite očarí Amandu ( úprimne, ktorá žena by ho nechcela ). Príťažlivosť je vzájomná, ale je tu pár maličkostí, ktoré im bránia v láske.
-          Kyrian je Temný Lovec a ako taký, sa nikdy nesmie k nikomu viazať.
-          Desiderius, je podlý démon, s ktorým vedú osobný boj na život a na smrť už 2000 rokov.
Začiatok knižky je perfektný, hlavne ako sa tí dvaja stretli. No a ten bozk na pánskej toalete…Tak to bolo niečo! Ďalej je tu Nick. Jeho postava sprevádza celý seriál, budeme o ňom ešte veľa počuť. Acheron, môj miláčik, kto by ho nemal rád. Amandina rodina je trošku uletená, ale tým správnym smerom, hlavne Tabitha. Talon, veľký oľúbenec, teším sa na jeho knihu. Rodinka nočných tvorov sa pekne rozrástla o démonov a upírov.
Čo sa mi nepáči:
Amanda. Je normálnejšia, ako bola v prvej časti Grace, napriek tomu som si ju nedokázala obľúbiť a bolo tu dosť veľa trápenia typu „ach-jaj–bez–teba-nemá-môj-život-zmysel „
Tak, či onak si myslím, že je to výborná knižka, teším sa na Nočné objatie a v nej na Talona a Sunshine.

Obľúbené citáty:

 „Neodolatelný pan Úžasný je upír! „To ne, ach, to ne!“ Amanda se od hlavy až k patě otřásla hrůzou a musela sebrat všechny síly, aby se ovládla a nezačala ječet. „Chceš mi vysát krev?“ Ironicky zvedl obočí. „Vypadám snad jako právník?“

„A co jsou ti Démoni zač?“ zeptala se Amanda. „Upíři, co se cpou steroidy a trpí komplexem, že nejsou bozi.“

„Jak dlouho už jsi upír?“ zeptala se Amanda. „Už jsem ti řekl, že nejsem upír,“ procedil skrz sevřené zuby. „Jsem Stopař.“ „A jaký je v tom rozdíl?“ Vrhl na ni tvrdý pohled. „Rozdíl je v tom, že já normálně lidi nezabíjím. Ale jestli mi nedáš pokoj s otázkama, mohl bych udělat výjimku.“

„Co děláš?“ zeptala se. „Jdu si pro auto.“ Amandě poklesla čelist. „To je tvoje?“ „Ne,“ odpověděl sarkasticky. „Chystám se ho ukrást s klíčkama v ruce.“ „Ježíši,“ zalapala po dechu, „ty ale musíš bejt v balíku!“ Posunul si brýle na špičku nosu a vrhl na ni podrážděný pohled. „Za dva tisíce let si můžeš našetřit slušnou sumičku.“ Když jí došel význam těch slov, překvapeně zamrkala. Je opravdu možné, že by mu bylo… „Ty jsi fakt tak starý?“ vydechla a zatvářila se skepticky. Stopař souhlasně přikývl. „Loni v červenci mi bylo dva tisíce sto osmdesát dva let přesně.“

„Je fakt,“ řekl Stopař nevzrušeně, „že Římany úplně nenávidím, ale musím uznat, že jejich potomci vyrábějí skvělý auta.“

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť