Stránky

piatok 4. mája 2012

Mead Richelle – Sukuba1-Trápení

Vydavateľstvo: Domino, 2011
Séria: Sukuba (diel 1 z celkovo 3)

Detaily

  • 312 strán
  • brožovaná väzba
  • český jazyk
„Podle statistik většina smrtelníků prodá svou duši kvůli jednomu z těchto pěti důvodů: sex, peníze, moc, pomsta a láska. V tomto pořadí.“

Georgina Kincaid je krásna predavačka v jednom vychytenom kníhkupectve. Žije si svoj vlastný život, býva v Seattli v malom bytíku so svojou mačkou. Cez deň je v obchode, kde koketuje so zákazníkmi a po večeroch dáva kolegom hodiny tanca. O jej skutočnej podobe super sexi démonky s rožkami vie len málo ľudí, presnejšie povedané zopár upírov, démonov a anjelov. Lebo v tejto knihe sa ich hemží v uliciach Siettlu viac než dosť. A je tu jedna maličkosť: Georgina je sukuba, ktorá pre svoj život potrebuje energiu získanú pri sexe. Pri každom uspokojivom milovaní dokáže partnerovi skrátiť život aj o niekoľko rokov, alebo ho z neho úplne vysať.  Pre ňu je to prekliatie, lebo so žiadnym smrteľníkom si nemôže vyjsť ani len na rande.

V jedno krásne ráno, keď sa Georgina spokojná a plne nabitá z predchádzajúceho večerného lovu vydá do práce, dozvie sa, že našli zabitého jedného z miestnych upírov. Zhodou okolností sa s ním v minulú noc pohádala a verejne mu vyhrážala, je teda jasné, že je podozrivou č.1. Keby to nebolo málo, v práci sa totálne strápni pred svojim najväčším idolom, spisovateľom Sethom Mortensenom a aby unikla pred dotieravým šéfom, s ktorým príležitostne sexuje, zbalí úplne neznámeho, mladého fešáka a požiada ho, aby sa tváril ako jej frajer…

No a potom sa všetko pekne skomplikuje. Georgina sa stále viac zamotáva do vzťahu so Sethom a krásavcom Romanom, na dverách od svojho bytu ju čaká výhražný list a stane sa ďalšia vražda… A toto všetko sa udeje v prvej polovici knihy, takže sa rozhodne nenudíme, poriadne si ani neuvedomíme čo sa vlastne deje a už je tu ďalší zvrat. Málokedy sa mi dostane do rúk kniha, ktorá takto perfektne odsypáva. Miestami bola tak predvídateľná až to nebolo pekné, ale predsa bola vtipná a pointa tak výborne zauzlená, že mi to vôbec nevadilo, doslova som sa na nej nahlas rehnila. Gerogina má skutočne úžasných kamarátov. Na každom kroku si z nej uťahujú a pripomínajú jej, že je z nich najslabšia, že vlastne patrí na najspodnejší rebríček medzi nadprirodzenými bytosťami. Je zaujímavé čítať o upíroch a démonoch, ktorí nemajú problém sa pohybovať medzi ľuďmi, zabávať sa a tancovať s nimi bez toho, aby odhalili svoju skutočnú podobu. Objavia sa aj nefilimi, ktorých vyvrhlo nebo, aj samotné peklo.

Už teraz mi je jasné, že si Carter  získal moje srdce a stal sa mojou najobľúbenejšou postavou tejto série. Dobre, dobre uznávam, že mám slabosť pre anjelov, ale on je aj bez toho veľmi silný charakter. Dúfam, že ešte budeme o ňom počuť aj v pokračovaní.Nato, že je to úvodná kniha, je úplne geniálna, plná humoru a nenútených dialógov.

Ešte jedna vec. Georgina je len obyčajná sukuba, ktorá dokáže meniť svoj vzhľad a spáva s chlapmi. Nič viac. Žiadne iné nadprirodzené schopnosti, žiadna extra sila. Túži po skutočnej láske, je krehká a zraniteľná a dokáže sa obetovať pre ostatných. A to je hlavný dôvod, prečo som si ju obľúbila.

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť