Stránky

streda 23. mája 2012

Hamiltonová Laurell K. – AB02 – Rozesmátá mrtvola

Vydavateľstvo: Triton, 2006
Séria: Lovec upírů (diel 2 z celkovo 19)

Detaily
  • 264 strán
  • brožovaná väzba
  • český jazyk

Je nelegální zahrávat si s mrtvými těly bez svolení rodiny.”

Máme tu pekne zamotaný príbeh. Najžhavejšia lovkyňa upírov a oživovačka mŕtvol  mesta St. Louis sedí po krk v problémoch. Hneď na začiatku odmietne ponuku veľmi vplyvného a bohatého klienta, aby oživila 300 ročnú mŕtvolu. Anita má predsa svoje zásady a hranice a neexistuje práca ani štedrá ponuka, kvôli ktorým by ich porušila. Aj za cenu, že si pekne skomplikuje život. Potom sa jej podarí vytočiť najmocnejšiu voodoo kňažnú všetkých čias, seňoru Domingu, čo sa ukáže ako obrovská chyba. Ak by toto nestačilo, pridelia jej vyšetrenie sériovej vraždy obyvateľov na predmestí. A do toho príde Jean Claude, z ktorého sa stal nový šéf upírov mesta St. Louis.  Ten sa zo všetkých síl snaží získať si Anitinu priazeň, ktorá sa len tak ľahko nedá a Jean Clauda akurát tak ešte viac navnadí.

Jean Claude je tipický upír, chladný, mocný a smrteľný. Anita už má od neho dve upírske znamenia, čím sa k nemu postupne pripútava a obáva sa toho, že ak mu podľahne, navždy sa môže rozlúčiť so svojou dušou. Stane sa z nej Jean Claudova ľudská služobnica.

“Jak chceš, má malá oživovatelko.  Ať jsme milenci nebo ne, nic to nemění na tom, čím pro mne jsi. Jsi moje lidská služebnice.”

Z tohto všetkého je jasné, ža sa Anita opäť nebude nudiť. K tomu ešte prídu ďalšie nečakané zvraty, mocenské boje medzi upírmi o titul Vládcu mesta, vlkolaci majú takisto nejaké problémy vo svojich interných záležitostiach, objavia sa záhadné víly, nájomný vrahovia…atď. Myslela som si, že od potkanolaka nemôže byť hnusnejší tvor, ale Domingina zombiepríšera ich hravo tromfne.

Táto kniha je plná násilia, krvi, záhad, zombie a Jean Clauda. Anita, dobytá takmer na smrť, čelí niekoľkonásobnej presile a ešte dokáže byť vtipná a drzá :) Celý prípad rieši trošku brutálne, ale za to veľmi prakticky. Vyšetrovanie je napínavé, vraždy sú skutočne krvavé a Anita je baba s guľami. Som zvedavá ako bude pokračovať  teraz, keď okúsila silu moci :)

“Jsem ožoživovatelka. Jsem Popravčí. Ale teď vím, že jsem také něco jiného. To, čeho se babička Flores nejvíc bála. Jsem nekromantka. Mrtví jsou moje silná stránka.”

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť