Stránky

piatok 15. júna 2012

Ward J.R. - Chtíč


Vydavateľstvo: Baronet, 2012
Séria: Padlí andělé (diel 2 z celkovo 2)  
Detaily
  • 504 strán
  • pevná s prebalom väzba
  • český jazyk

Isaac Rothe je členom tajného vojenského zväzku. Za nelegálnu činnosť sa ocitne vo väzení a jeho ďalší osud je v rukách nádhernej obhájkyni Grier. Isaaca táto krásna advokátka okamžite zaujme, ale ani miesto, ani čas nie je vhodný pre lásku. A to ešte netuší, že ho prenásleduje nájomný vrah. Okrem toho, sa zapletie s démonom, pred ktorým ho príde varovať jeho kamarát Jim. Isaac sa musí rozhodnúť, či zapredá svoju dušu, alebo si uvedomí, že najsilnejšia zbraň proti zlu je pravá láska...

Tento diel je o niečo lepší ako prvý, ale...

Isaac a Grier sú dvaja ľudia z rozličného prostredia, ktorí sa do seba zaľúbia.  Klasický, tuctový príbeh, ku ktorému Wardová nič nové a zaujímavé nepridala. Dej nebol zlý, ale bol taký vlažný, len miestami skrýval nejaké prekvapenie.
 
Jedinou spojkou medzi jednotlivými dielmi je Jim a dvaja anjely, ale nemali žiadnu výraznú rolu. Pripadali mi skôr ako také bábky. Ani v tomto diely na mňa hlavné postavy nijak nezapôsobili. Necítila som potrebu hneď sa pustiť do pokračovania.

Až na konci knižky, keď je Jim u Deviny a niečo si uvedomí, som prvýkrát mala pocit, že teraz už možno začne jeden príbeh, ktorý pospája všetky diely dokopy. 

Inak sa knižka číta ľahko, miestami ma aj zaujala, hlavne som stále dúfala, že z toho ešte môže byť výborná séria.
Napriek tomu, mi ale stále chýbajú silné charaktery a hlavne tá ohromná energia a prepracovanosť, ktorá srší z Bratrstva černé dýky.

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť