Stránky

utorok 5. júna 2012

Ward J.R. – Chamtivost

Vydavateľstvo: Baronet, 2012
Séria: Padlí andělé (diel 1 z celkovo 2)
Detaily
  • 496 strán
  • pevná väzba
  • český jazyk
Toto je nový svet a nové príbehy, ktoré treba na začiatku pekne uviesť. Preto som sa ani neprekvapila, keď som sa na prvých 100 stranách len zoznamovala s učinkujúcimi. Jim Heron, bývalý vojak elitného komanda nepozná ľútosť, ani zľutovanie. Stal sa z neho padlý anjel, ktorý je poverený najťažšou úlohou svojho života. Stojí oproti nemu najtemnejšie zlo.
Sedem smrteľných hriechov. Sedem ľudských duší, posadnutých  jedným z nich. Sedem ľudí, ktorí práve stoja pred životným rozhodovaním, ako ďalej. Ak Jim uspeje a oni sa rozhodnú správne, ich duše budú spasené. V Jimovom záujme, zlyhanie neprichádza do úvahy…
Vincent diPietro predstavuje chamtivosť. Odjakživa robí všetko preto, aby bol bohatý a viedol luxusný život. Môže si dovoliť všetko, napriek tomu chce stále viac. Príde však moment, kedy sa pozrie do očí Marie-Terese a uvedomí si, aký je jeho život v skutočnosti prázdny.
Maria-Teresa sa už objavila v Bratstve čiernej dýky a teraz sa dozvieme, prečo žije ako prostitútka a čo všetko musí robiť pre svojho syna.
Nesmieme zabudnúť ani na Vincentovu aktuálnu/ex priateľku Devinu, ktorá ako inak, ukrýva pár prekvapení.
Predstavia sa nám stále postavy tejto série a dozvieme sa, čo je ich hlavným cieľom. Prídu aj ostatní, vidíme ich životy samostatne a onedlho sa začnú jednotlivé línie zamotávať. Osudy postáv sa posplietajú a aby všetko do seba zapadlo a dostalo význam, pridá sa trocha mágie, veštenia a rituálov. Aj v tejto série ide o večný boj medzi dobrom a zlom.
Musím sa priznať, že sa mi tento román až tak nepáčil. S Jimom nemám žiadny zásadný problém, jednoducho nie je môj typ. Ani tí dvaja motorkári, Adrian a Eddie.
Keď, tak už Vin je o niečo lepší charakter, predstavuje skutočného muža. Aj keď, na začiatku riadil všetko iba peniazmi a nebol stále čestný.
Nezaujala ma ani zápletka, ani postavy, ani boj medzi dobrom a zlom. Neviem presne zadefinovať čo, ale niečo mi chýbalo. Na Wardovú sa mi to zdalo byť málo… Škoda.
p.s. Napriek všetkému, ako správna sériová masochystka, určite prečítam aj pokračovanie :)

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť