Stránky

štvrtok 14. júna 2012

Mead Richelle - Sukuba3 - Sny


Vydavateľstvo: Domino, 2012
Séria: Sukuba (diel 3 z celkovo 3)  
Detaily
  • 300 strán
  • pevná väzba
  • český jazyk

„Démonům se nikdy nedá věřit, obzvlášť když vypadají jako filmové hvězdy a přijdou se záhadným pozváním.“

Georgina je opäť ponorená do práce. Musí makať naplno, aby plnila pekelné kvóty. Jedného dňa, Jerome, jej šéf zvoláva poradu. Na úrade pekelných záležitostí došlo k reorganizácii a do Seattlu preložili novú sukubu – Tawny. Je úplný nováčik a Georgina je poverená s jej zaúčaním.
Medzi anjelmi sa takisto objavia nové tváre, Yasmine a jej ľudský pomocník Vincent. Spolu s Carterom vedú tajné vyšetrovanie, o ktorom nikto nemá bližšie informácie. Darmo, nebeské mocnosti majú tajné spôsoby. Žeby boli na tajnej misii od Boha? :)
Je to o to zvláštnejšie, že Carter je síce anjel, ale ešte nikto nikdy nevidel, že by spáchal dobrý skutok. Nanajvyš dal niekomu cigaretu :)
V jedno ráno sa stane niečo veľmi zvláštne. Georgina po prebudení zo zvláštneho sna zistí, že prišla o celú energiu z predchádzajúceho lovu. Aby zistila čo sa stalo, navštívi Vincenta, v podstate podvodníka, ktorý sa tvári, že je expert na sny.
No a od tohto momentu sa akoby znova opakoval predchádzajúci diel. Stále, dokola to isté. Georgina so Sethom sa trápia kvôli ich láske, v jednom kuse sa hádajú, potom príde vysvetľovanie, odpúšťanie a bozkávanie. Trištvrte knižky je len o ich trápení. Všetky postavy riešia ich vzťah a jeden je múdrejší ako druhý.
Dej, absolútne žiadny. Nula bodov. Georgina si večer dobije energiu, v noci o ňu príde, zájde za Dantem, ten jej vôbec nepomôže, potom ide do práce a večer sa hádajú so Sethom. Ak ste náhodou nečítali druhý diel, nevadí, v tomto sa všetko nanovo vysvetlí.
Prvá svetlá chvíľa prišla na cca 150 strane, kde sa spomenul steak house El Gaucho. Ak máte radi kvalitný steak, určite navštívte túto reštiku v Bratislave, budete spokojný :) Ale inak, sa v knihe zase neudialo nič zaujímavé.
Dokonca ani nová sukuba nič nepredviedla. Tawny je prmitívna, blbá hus s podobou Barbie. Je úplne nemožná.

„... blondína s gigantickým poprsím, která nemůže sehnat nikoho, kdo by se s ní vyspal? To je proti prírodě. „

Ku koncu, sa udalosti trošku rozbehnú, žiaľ je všetko tak predvídateľné, že to nie je pekné. Koniec je podľa mňa narýchlo zbúchaný a odfláknutý. Ani mi to veľmi nevadilo, lebo už som mala Georginy plné zuby a od polovice knihy som doslova odrátavala strany,  kedy už  bude konečne koniec môjmu trápeniu. Prvý diel Trápení bol vynikajúci, druhý diel Na vrcholu veľmi slabý a tento tretí, sa už ani nemusel napísať.

p.s. pre mňa najväčšie sklamanie, že z môjho obľúbenca Cartera sa stal jeden trhan, ktorý sa o seba vôbec nestará, je špinavý a zanedbaný. Tak toto nie. Konečná, Zvažujem, či vôbec mám nad pokračovaním rozmýšľať. Asi nie.

 „ Tys (Tawny) ... chtěla sbalit někoho, kdo pracuje v obchodě s náboženskými předměty?“ vykřikla jsem.
 „ Chtěla jsem někoho dobrého“, opáčila. „Lepší místo neexistuje“

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť