Stránky

sobota 9. júna 2012

Cole Kresley - Láska a odvaha


Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ, 2010
Séria: MacCarrickovci 1 z 3
Detaily
  • 304 strán
  • pevná väzba
  • slovenský jazyk

Výborná trilógia, historická romanca o troch bratoch, prekliatych 500 ročnou kliatbou, z pod ktorej niet úniku. Nech táto kliatba nikoho nemýli, tentokrát nejde o päťsto ročných nesmrteľných :) Hlavnými hrdinami sú traja bratia, škótsky bojovníci, lepšie povedané, osamelí vlci, z ktorých jeden je špiónom, druhý nájomným vrahom a tretí, najmladší je žoldnierom. Tento prvý diel je práve o ňom.
Žoldnierska armáda Courtlanda MacCarricka vedie vojnu proti tyranii španielskeho generála Pascala. Hneď v úvode, Courtland padne do zajatia a takmer ho dobijú na smrť. Ako to už od hlavného hrdinu očakávame, podarí sa mu utiecť.
Ťažko zraneného a napoly mŕtveho ho na brehu rieky nájde kastílska princezná Annalía. Anna je na poprednom mieste medzi dedičmi španielskeho trónu, preto má o jej ruku záujem aj generál Pascal. Aby ju prinútil si ho vziať, unesie jej brata a vyhráža sa jeho smrťou. Ale skôr, ako by sa Anna za generála mohla vydať, je unesená divokým Courtlandom, ktorý sa postupne zotavuje zo zranení a týmto únosom sa chce Pascalovi pomstiť. Anna sa však obáva o život svojho brata a zo všetkých síl sa snaží od nahnevaného škóta utiecť. Skúša to dovtedy, kým nezistí, že majú v pätách nájomných vrahov, ktorých za nimi vyslal jej ex-snúbenec, Pascal. Zrazu sa to celé zmení na akciu zachráňme princeznú.
Celý román je celkom slušne zamotaný, počnúc hlavnými hrdinami, ktorí sa samozrejme od začiatku neznášajú, no v zápätí aj priťahujú, pokračujúc Courtlandom, ktorý má taktiež prsty v uväznení Anninho brata, končiac Pascalovou dcérou, ktorá zohrá dôležitú úlohu pri jeho oslobodení.
Kresley Coleová píše naozaj výborne. Trilógia o bratoch MacCarrickovcov je rovnako napínavá, temná a vášnivá ako jej upírska séria V říší Lorů.

p.s. Tento román môže kľudne slúžiť aj ako príručka, ako pripraviť o zdravý rozum a nervy barbarského, škótskeho lámača sŕdc :)

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť