Stránky

piatok 31. augusta 2012

Mesačná chvastačka - AUGUST


 Toto meme je od Judit.  







Tento mesiac som si kúpila dve knihy. Obe v elektronickej forme. Mám rada takéto nákupy. Je to veľmi pohodlné, knihu mám okamžite k dispozícii a býva aj lacnejšia ako jej tlačená verzia.

Prvú som si kúpila na stránke Martinus.sk

Anotácia:
Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili. Prišla som o svoju rodinu, priateľov, susedov a vo svojich sedemnástich rokoch som ostala celkom sama. Kedysi som chodila do školy, so spolužiačkami do kina, či len tak sa flákať mestom. Dýchala som čistý vzduch a jedla čerstvé rožky. Teraz väčšinu času trávim v starej stuchnutej pivnici a deň, kedy mám plný žalúdok, môžem pokojne nazvať šťastným. Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili...

Napínavý príbeh zakázanej lásky, ktorá sa rodí v čase úpadku civilizácie. Svet je v ruinách, budúcnosť neistá, boj o život neúprosný. Podľahne Ela nádeji a túžbe milovať? Vráti jej ukrývaný vzťah do duše svetlo, alebo ju uvrhne do ešte väčšieho zúfalstva? A... prežije Ela vôbec najbližšie svitanie?


Zatiaľ som sa k ned nedostala, ale veľmi sa na ňu teším :)

Druhú knihu mám z Palmknihy.cz


Anotácia:


Striptéři nikdy nebyli víc k sežrání. Přísahám.Chrise a jeho žhavé kolegy si zamilujete a na konci se s nimi nebudete chtít rozloučit. Jsou sexy, jsou zábavní. K tomu připočtěte pořádnou dávku smyslné erotiky, trochu napětí a nějaké to tajemství z minulosti - a nejlepší knížka léta je na světě.


Kúpila som si ju len včera,  ale už som ju stihla aj prečítať a recenzia tu bude čoskoro :)

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť