Stránky

streda 29. augusta 2012

Gena Showalter - Royal House of Shadows1 - Lord of the Vampires


Tento román je prvým dielom série Royal House of Shadows. Zvláštnosťou tejto série je, že každý diel napísala iná spisovateľka. Spája ich základný príbeh, v ktorom zlý čarodejník napadol mesto Elden a vyvraždil panovnícku rodinu. Kráľovi a kráľovnej sa pred smrťou podarilo zachrániť svojich štyroch synov a naočkovať ich túžbou po pomste...

Mesto Elden sa nachádza v akomsi paralelnom svete s našim a žijú v ňom upíri, čarodejníci, démoni a obrovia. Prvý príbeh je o najstaršom synovi, Nicolaiovi. Nicolai, po útoku na palác stratí vedomie a preberie sa uväznený, ako sexuálny otrok. Netuší kde je, ako sa tam dostal a kým v skutočnosti je. Samozrejme, chce utiecť. Na pomoc si privolá krásnu a príťažlivú Jane. Jane je obyčajná smrteľníčka, ktorá žije v ľudskom svete a Nicolaia pozná zo svojich snov. Jedného dňa, nečakane dostane darček, záhadnú knihu, ktorá ju prenesie do jeho sveta. Ocitne sa vedľa muža, ktorého pozná len zo snov a ktorý ju žiada o pomoc...

 Moje dojmy:

Najprv, čo sa mi páčilo. Pri tejto spisovateľke málokedy rozmýšľam nad tým, čo sa mi páčilo a čo nie. Väčšinou sa mi jej romány páčia tak ako sú. Teraz, je to opačne. Dlho som rozmýšľala nad tým, čo bolo na ňom dobré. Dobrá bola základná myšlienka a jedna vedľajšia postava. No, a to je asi tak všetko.

Toho, čím som nebola spokojná bolo omnoho viac. Mám rada, keď hlavné postavy musia bojovať za svoju pravdu, alebo lásku a nedostanú všetko len tak ľahko, ale v tomto prípade bolo všetko zbytočne zložité.

Najväčší problém som mala s hlavnými postavami. Stane sa, že on, alebo ona mi nie sú sympatickí, ale v tomto prípade to platilo u oboch. Doteraz som sa nestretla s plytšími charaktermi. Obaja sú veľmi obmedzení a často konajú nelogicky. Nicolai je prehnane majetnícky a párkrát Jane nechutne využil. Ona kvôli nemu neustále riskovala svoj život a on ju ani raz nedokázal ochrániť. Chudák Jane mala čo robiť, aby pri takomto mužovi vôbec prežila. Necítila som skutočnú lásku medzi nimi, iba túžbu po sexe. Sex je v poriadku, pokiaľ je vyvážený s akciou a nejakým dejom. V tomto prípade, sa ale všetko ostatné stiahlo do úzadia. Najviac ma znervózňovalo, že Jane neustále preskakovala z Nicolaiovho sveta do vlastného a späť, niekoľkokrát ju uniesli a dokonca ju nejakí obrovia chceli znásilniť. Nicolai medzitým blúdil v lese a snažil sa spomenúť si na to, kým vlastne je. A to moje utrpenie, keď jej stokrát vysvetlil, prečo nemôžu ostať spolu a na ďalšej strane si plánovali spoločnú budúcnosť... Chýbalo len málo, aby som si trieskala hlavu do steny... Ešteže, sa kniha ľahko čítala a rýchlo som s ňou skončila.

Ak by som ju mala zhrnúť do jednej vety, tak je to nepodarená rozprávka pre dospelých, plná sexu a hrdinov neschopných samostatnej existencie. Napriek slabému začiatku mám v pláne túto sériu prečítať celú, lebo veľké nádeje vkladám do poslednej časti, ktorú napísala ďalšia moja obľúbená spisovateľka, Nalini Singh.

Knihy série Royal House of Shadows:
1.      Lord of the Vampires – Gena Showalter
2.      Lord of Rage – Gill Monroe
3.      Lord of the Wolfyn – Jessica Andersen
4.      Lord of the Abyss – Nalini Singh

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť