Stránky

sobota 31. marca 2012

Kenyon Sherrylin – Milenec snov

Vydavateľstvo: Ikar, 2010
Detaily
  • 296 strán
  • brožovaná väzba
  • slovenský jazyk
Julian Macedónsky bol neohrozený sparťanský generál, ktorý nepoznal porážku. Z najvyššieho vrchu slávy však padol až na dno ľudského utrpenia. Dostal sa do pozície otroka lásky. Statný nádherný muž, ktorý vždy priťahoval zraky žien, si už nevyberá. Ženy si vyberajú jeho. Prináša rozkoš a uspokojenie. Odovzdane si plní povinnosti a na to, žeby svoju kliatbu mohol zlomiť, už dávno zabudol. A zrazu sa v tme rozsvieti iskra nádeje. Svetlo lásky, v ktorú už nedúfal a ktorú vlastne ani nikdy nepoznal. Grace Alexanderová v ňom nevidí otroka, obetovala by preňho všetko. Zlomí veľká láska stáročia trvajúcu kliatbu?

„Patience is a virtue, but so is a strong sword arm“
                                                                                                 ( dark.hunter.com )
Trpezlivosť je cnosť , ale tou je aj silná pravica.
Julian je synom bohyne Aphrodity a spartanského generála Dioklesa. Je poloboh, ktorého pár hodín po narodení zhodil Zeus z Olympu. Vyrastal v Sparte spolu s bratmi, vo veľmi ťažkých podmienkach. Postupne sa vypracoval na najobávanejšieho Macedónskeho generála svojej doby. Velil armáde, ktorá úspešne pokorila všetky Stredozemné oblasti a takmer dobila aj samotný Rím.
Nanešťastie, sa Julian v dôsledku krutej zrady dostal do konfliktu s Gréckymi bohmi. Tí na neho uvalili kliatbu a uväznili ho do jednej knihy. Od tej doby, až do konca jeho existencie je z neho sexuálny otrok. Jeho jedinou úlohou je po dobu jedného mesiaca slúžiť ženám, ktoré si ho z tej knižky povolajú.  Zo silného a neporaziteľného veliteľa sa stane sexuálna hračka pre tisícky žien. To, čo je pre ostatných mužov nedosiahnuteľný sen, pre Juliana je utrpením už dvetisíc rokov. A v tom si ho privolá Grace a nemá záujem o jeho služby…
Čo sa mi nepáčilo:
Takmer ma odradila tá hrozná obálka. Nechápem, prečo ju zmenili a neostali pri originály?!
Táto kniha je prvá v seriály Dark-Hunter. Napriek tomu, že je tento seriál jedným z mojich najobľúbenejších, táto kniha je podľa mňa len priemerná, nie je ani silným začiatkom seriálu. Ako chlap ma dokonca neoslovil ani Julian. Možno je to tým, že je to dokonalý krásavec, svalnatý, vysoký, pozorný…atď. No a obliekli ho do šortiek a úzkeho trička. Tak toto u mňa vyrazilo všetky poistky a pred očami sa mi zjavil zženštelí Jean-Claude van Damme… Konečná.
Grace je sexuálna terapeutka, ktorá po prvom nepríjemnom sexuálnom zážitku žije bez chlapa a bojí sa ďalšieho sklamania. Preto od Juliana nechce nič viac, iba sa s ním rozprávať a samozrejme nájsť spôsob ako zlomiť kliatbu a oslobodiť ho. Ibaže, ako zamestnať sexuálneho otroka? Čo si má v tomto svete počať, ak ho hlavná hrdinka principiálne odmieta? Tak sa aspoň snaží a robí všetko, aby dostal Grace do postele a síce o sexe nemôže byť reč, pozná milión iných spôsobov, ako ju potešiť. Objavia sa aj ostatní bohovia, ktorí ma nijak neoslovili,  aj Aphrodita bola obyčajná, rozmaznaná hysterka.
Podľa mňa, je tento diel najslabší z celej série, nedajte sa ale odradiť, lebo pokračovanie Nočné slasti je už neporovnateľne lepšie a seriál Temní Lovci sa konečne rozbehne naplno.

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť