Stránky

sobota 31. marca 2012

Showalter Gena – The Darkest Night

Je to vlastne úvod do seriálu, preto okrem toho, že spoznáme všetkých bojovníkov a ich démonov sa veľa neudeje.
Veľký dôraz je kladený na duševné rozpoloženie hlavných postáv. Maddox, je divoký, krutý a násilný. Dennodenne bojuje sám so sebou, aby si zachoval aspoň trošku ľudskosti. Okrem toho, musí každú noc presne o pol noci zomrieť strašnou smrťou – šiestimi ranami mečom do brucha. Zabiť ho musí jeho kamarát Reyes a Lucien doprevádza jeho dušu do pekla, kde horí až do úsvitu. Je to pomsta bohov zato, že pred stáročiami presne takto zabil Pandoru a vypustil démonov do sveta.

Ashlyn, je krásna mladá žena s paranormálnymi schopnosťami. Počuje všetky myšlienky a rozhovory, ktoré sa kedy odohrali na ktoromkoľvek mieste na Zemi. Toto jej „nadanie“ ju privádza do šialenstva, nikde na Zemi nemá kľud, všade ju prenasledujú myšlienky a rozhovory, ktoré sa odohrali v minulosti na mieste kde sa práve nachádza. Preto vyhľadá Pánov Podsvetia a dúfa, že jej pomôžu zbaviť sa tohoto prekliatia. Ako to už v týchto príbehoch býva, Maddox a Ashlyn sa do seba zamilujú…
Druhá polovica knižky je oveľa lepšia, dej sa naplno rozbehne, objaví sa ďalšia skupina bojovníkov, bývalí parťáci, s novými, zaujímavými démonmi.  Už sa v tejto knižke začne príbeh Reyesa a Daniky, ale seriál pokračuje knihou Luciena a Anyi.
Zo začiatku, som s touto knihou postupovala pomalšie, ale ku koncu som si všetkých obľúbila a teším sa na pokračovanie.
Obľúbené postavy: Aeron,Toryn, Anya a Kane

1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť